VirtualDub, Preview -dziala, Overlay -zawiesza sie

Autor: Tom K. (boitano_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 14:29:08 MET DST

Mam tuner AverTv Capture. Zmagam się z nim juz od pół roku... oczywiscie na
roznych typach windowsow.

Moj komp: Ecs k7vza, Duron700, 128mb, S3trioV+ 2mb, Voodoo2
Aver: irq10
Acpi holder: tez irq10 ale to chyba nie przeszkadza

Ostatnio zauwazylem, ze w trybie Preview moge zgrywac filmy z kamery.
Niestety tylko w malych rozdzielczosciach: 340x288, bo w wyzszych obraz
rozmazuje się, no i wtedy obraz tez nie wyglada tak dobrze jak w Overlay
(plynny).

Moje pytanie:
Czy to wina S3trio, ze w trybie Overlay caly komp się zawiesza?
Wg. readme.txt karta s3trio powinna współpracowac prawidlowo z Averem.

Jesli ktos zgrywa obraz za pomoca AverMedia to niech mi powie:
-w jakim trybie zgrywa Overlay/Prewiev
-w jakiej rozdzielczosci, (ja chcialbym ok 640x480)
-metoda kompresji (ja kompresuje bezposrednio do divX)

z gory dzieki za sugestie, Tomasz K.