Re: Problem z Zoltrix Spirit...

Autor: Polb (pawelbulski_at_wp.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 11:40:25 MET DST

Podobny problem spotkał także mój model modemu Zoltrix. Na szczęście
posiadana gwarancja zapewniła wymianę na bezusterkowy egzemplarz. Swoją
drogą krążyła kiedyś opinia o modemach Zoltrix następującej treści:

Można trafić na dwa rodzaje modemów Zoltrix (pomijając modele): po pierwsze
szalenie usterkowe, które sprawiać będą wiele problemów i po drugie modele
chodzące perfekcyjnie od samego początku eksploatacji, które służyć będą
przez wiele lat.