Re: sis 735

Autor: Polb (pawelbulski_at_wp.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 11:45:46 MET DST

 SiS735 ma stanowić prawdziwy przełom w dotychczasowej historii układów
sterujących firmy SiS. Jej poprzednie układy często mogły budzić
kontrowersje jednak 735-ka zapowiada się naprawdę dobrze. Jej niska cena
oraz dobra wydajność mogą rzeczywiście zachęcać do przesiadki na nową płytę.
ECS widziany na giełdzie z pewnością był modelem K7S5A gdyż jest to jedyna
jak na razie płyta ECS z tym chipsetem.

Pozdrowienia