Re: Prosba o porade - skladak w cenie ok. 2k PLN

Autor: siksomoto (tranced_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 01:01:35 MET DST

Witam.

Polecalbym Ci z doswiadczenia, ze Procesor to napewno Athlon,
jakis 750 Mhz, 256 RAM'u, ale tego 133 Mhz i nie Kingstona,
Karta grafiki Matrox G450 DualHead (czyli dwa wyjscia na monitor
do tego kabel z wyjsciem na tv), plyte wybierz jakas Shuttle Dot, KT133,
nie KT266 ze wzgledu na koszta, dvd na pewno nie kupuj LG, bo to sa problemy
z kolei dobre dvd typu NEC jest troche drozsze, ale dobre.
Twardziela Samsung'a polecam 20 GB, tani i wytrzymaly, chociaz mam taki
i IBM i tez narazie nie narzekam. Obudowe Codegen 250 W, nie 300 W,
bo piszesz, ze i tak nie bedziesz sie bawil w podkrecanie, ale roznica
kosztow
nie jest duza, wiec ja wziolem 300 W. Na pewno sie zmiescisz w cenie
2000 zl, moze ja lekko przekroczysz, bo ja dalem troche wiecej, ale mam
wiatraczek do chlodzenie kart rozszerzenia i duzy "cooler" na radiatorze
i inne fajne bajerki. Jeszcze nie podkrecalem, ale zamierzam, moze kiedys.
:)
Jesli chodzi o firme to napewno dobra i w Wawie, mozesz sprobowac
www.e-pc.pl,
albo sklep wirtualnej polski, albo i inny, ale jak narazie jestem dosc
zadowolony
z obslugi tych pierwszych, czesci mi przywiezli na drugi dzien, zlozylem
i wszystko dziala.
Ale z tego co sie orientuje to i skladaja.

Mam nadzieje, ze choc troche pomoglem.

Pozdrawiam
Jacek
tranced_at_poczta.onet.pl

> [...]
> urzadzen zracych prad, to 250W powinno wystarczyc (a moze warto jednak dla
> bezpieczenstwa 300W?). Wazne, by dosc dobrze wygluszala (jako ze komp
> chodzi caly czas). Nie musi bajerancko wygladac.
>
> Plyta: i tu pojawia sie najwiekszy problem (zwiazany z niewiedza
techniczna
> w tym zakresie). Po prostu zupelnie nie wiem, co wybrac ;>. W przeroznych
> testach wyszukanych na stronach kroluje Asus A7V (czesto takze Abit KT7A).
> Sa to niestety plyty raczej dosc drogie, wiec ciezko bedzie zmiescic sie
> lacznie w 2k PLN. Generalnie wszyscy doradzaja na pewno jedno:
producenta -