Re: Abit BH6 i aktualizacja biosu

Autor: Mis' (mis_at_hustons.homechoice.co.uk)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 01:09:27 MET DST

> Mam plyte Abita BH6 na i440BX i mam problem z aktualizacja biosu.
Sciagnalem
> juz chyba najprzerozniejsze weersje biosow do tej plyty i nie moge go
> uaktualnic. Zawsze wychodzi napis nieprawidlowa wersja biosu. Moze ktos mi
> powie dlaczego tak sie dzieje.

to Award bios, tak? dlaczego tak sie dzieje to nie wiem, na BE6 II tez tak
mialem... jak masz 110% pewnosc ze bios ktory probujesz wgarc jest OK dla
tej plyty to opcja /F ci pomoze.... z ta opcja wgrasz dowolny bios do
dowolnej plyty.... i na tym polega ryzyko stosowania tego rozwiazania....

pozdrawiam

--
Mis'