Re: HP930C, Lexmark Z52 czy L Z42

Autor: siksomoto (tranced_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 18:08:20 MET DST

> Jestem tu pierwszy raz wiec wybaczcie za byc moze laickie pytanie.
> Mam do wyboru jedną z trzech drukarek HP930C, Lexmark Z52 czy Z42. Istotne
> to jakość druku, chcialbym drukowac z fotograficzna dokladnoscia, mam
aparat
> cyfrowy o rozdzielczosci 1024 na 768. Istotny jest tez koszt pozniejszej
> eksploatacji. Natomiast nie ma dla mnie wiekszego znaczenia szybkosc
druku,
> sposob pobierania papieru, ilosc zajmowanego miejsca na biurku itp. Do Z52
> mozna podobno kupic specjalny wklad atramentowy do drukowania zdjec. Czy
> [...]
Ja wybralem HP930C i na Twoim miejscu zrobilbym to samo.
Jest szybka, dobra jakosc druku z PhotoRet II/III? rozdzielczosc
2400x1200 (opcjonalnie), druki z niej mnie satysfakcjonuja, a robie
druki w kolorze dla klientow (zdjecia sa niezle).
Drukarka drukuje w 4 kolorach CMYK z tego CMY czyli kolor
jest w jednym naboju, a czarny oddzielnie, wkladany jednoczesnie
w miejsce do tego przeznaczone.
Koszty eksploatacji moga byc bardzo niskie, jesli sie zdecydujesz
na napelnianie ich samemu. ok 30-40 zl kosztuje czarny tusz na pelne
4 nabicia, a oryginal naboj chyba jakies 130 zl jeden, wiec ja kupilem sobie
jeden dodatkowy naboj, zurzylem go i kupilem potem napelniacze
i napelniam, wiec jestem ogolnie zadowolony.
A co do Lexmark'a to sa to tanie drukarki, ale nie sa dobre,
bo tusz do nich jest tak samo drogi i kilku moich kolegow posiada
modele przez Ciebie wymienione i porownanie naszych drukow z drukarek
zakonczylo sie ich zmartwieniem we wczesniejszym wyborze drukarek.

Dziekuje.

Pozdrawiam
Jacek
tranced_at_poczta.onet.pl