Re: Celeron 800 @ .... ile ?

Autor: Piotr (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 14:40:26 MET DST

Wojciech Giersz w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisal:

>...Oczywiscie mam na mysli rozdzielczosc rzedu 640x480, bo jak
> ustawisz 1024x768 lub 1280x768 to sie mozesz bardzo nieprzyjemnie zdziwic
> ;)

Nie mam mocnego procka.
Dlaczego mial bym sie zdziwic?
W tej chwili nie ma praktycznie znaczenia jakiej rozdzielczosci uzywam,
podobnie jak glebi kolorow a roznice sa praktycznie nie zauwazalne dla
oka. Co miales na mysli?

PS: Wracajac do tematu - moze to nie slabosc grafiki ale np. zbyt mala
przepustowosc plyty glownej, nie wykorzystane AGP 4x lub cos takiego?

Pozdrawiam
Piotrek