Re: Jaki dysk 40GB??? co kupic??

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_mat-bud.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 13:42:31 MET DST

Cześć,

<ciach>

>słychać tylko cichutki szum dysku, w trybie Fast Silent jeszcze
>leciutkie cykanie głowic w czasie pracy dysku; dobry wiatrak całkowicie
>zagłusza dysk).

IBM IC35L 040 puszczony w trybie "silent" - nie wiem co to dysk
twardy.

Gdyby nie wiatrak od zasilacza i start nagrywarki nie wiedziałbym, że
mam w domq PC-ta. :-)

>Dysk ten zastąpił u mnie Quantuma Fireball EX 6.4 GB (jednego z najszybszych
>dysków 5400 rpm w czasie swojej premiery)

Mi natomiast zastąpił nowego Quntuma AS.40 (40 GB, 7200RPM, 2mb cache,
A100) - bardzo dobry dysk, ale ze względu na nocną pracę zmusił mnie,
abym się go szybko pozbył - strasznie gwizdał...

>Z trwałością nie powinno być źle, od jakichś dwóch, trzech lat dyski
>Maxtora cieszą się świetną opinią (zresztą to bardzo stara, renomowana
>firma i tylko przez chwilę miała gorsze produkty).

Dokładnie.

--
===Tomy===
mailto:tomy_at_inetia.pl