Re: Naliczanie komputerowo rozmów telefonicznych

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_mat-bud.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 13:42:33 MET DST

Cześć,

>obawiam sie, ze to nie o to chodzilo.

My mistake, już złapałem u chłopaków w źródle.
Brak systemu TELTAX i tylko centralka

>chyba chodzilo o to, zeby podliczac normalny
>billing polaczen telefonicznych (nie tylko tych z internetem).

Zwiodło mnie to ,iż w swoim programie taryfikacyjnym mam możliwość
wybrou taryfikacji wg stref np. miejscowa, zamiejscowa, a to zupełnie
do czego innego słuzy.

>jezeli dobrze zrozumialem to odpowiedz jest taka:
>jeszcze sie nie spotkalem z takim programem - do tego potrzebna
>jest centralka telefoniczna.

Czyli w TPSA centralka 450 zł netto + 50 netto miesięcznie za sygnał
zwrotny i autor wątku ma to czego chce :-))

>a przede wszystkim - NTG!!!
>przeciez to o oprogramowaniu a nie o sprzecie.

NC.

--
===Tomy===
mailto:tomy_at_inetia.pl