Re: Okablowanie sieciowe - jakie uprawnienia?

Autor: Plain (plain_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 11:06:02 MET DST

Cze
Jeszcze 1 uwaga dla poczatkujacego - z autopsji.
Jesli nie masz uprawnien SEP to NIE RUSZAJ inst.elektrycznej sam. Czemu ?
ano musialem kiedys przesunac gniazdo logiki o pare metrow "w tyl". spoko
0,5 godziny i gotowe.Dobra mysle, ze tem zasilajacy tak paskudnie wyglada,
tez go przesune. Kolejne pol godz i gotowe, piekne.

Nastepnego dnia jadac obok tej szacownej instytucji patrze a tam straz poz,
policja etc. NO pomyslalem moze spali im sie ta buda i tak nie placa.
Znow nast. dnia dzwoni do mnie kolezanka ktora tam sprawuje funkcje admina i
mowi ze spalil sie ten pokoj gdzie ja ost. cos robilem

----((((( wiecie chyba jak sie poczulem ?????????

Okazalo sie iz pozar zaczal sie od wadliwej inst. elektrycznej ale nie
maszej .I tak od tej pory nie ma sily ktora by mnie zmusila do grzebania
wiekszego w elektryce