Re: Celeron 800 @ .... ile ?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 09 Aug 2001 - 10:59:52 MET DST

> Zalezy od egzemplarza -- sa takie, co z trudem osiagaja ok. 880Mhz, sa
> takie, co chodza na 1200 przy defaultowym napieciu (wiem, bo sam takiego
> kiedys trafilem. Nawet w dwoch egzemplarzach).

Powinien pójśc na 1066 raczej bez problemów o ile uzywasz wydajnego colera -
Modul Peltiera wydaje się być zbędny, teraz są świerne wiatraki. To czy pójdzie
więcej zależy nie tylko od samego procka ale i innych użądzeń - a wogole to
chyba chcesz mieć stabilny system?!?!
Pozdruffka
adadur
ps. Napewno po podkręceniu równa a nawet jest lepszy od P3-900 czy coś kolo
tego, gdzieś sobie czytalam. Poruwnywali je jeszvcze z jakimś AMD.