Re: DVD Pionier, a ... Pionier.

Autor: rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 06:18:21 MET DST

>Tak sie stalo, ze kupilem Pioniera 116.
>Podlaczylem. Zahuczalo, zagwizdalo i czyta (myslalem, ze bedzie
>glosniejszy, ale moze nie znam jeszcze jego mozliwosci ;).
>Na pierwszy ogien poszedl jakis film, i ... male rozczarowanie.
>zrobic. Rozwiazanie: Przelaczyc pioniera na standardowy kontroler IDE?
>(zreszta dzisiaj to sprawdze).
Jak pomyslalem tak zrobilem. Naped podlaczony pod sterownik IDE na
plycie (rzeczywiscie BP6, a nie BH6 jak wczesniej napisalem) zachowuje
sie zupelnie inaczej. Bez problemu przelaczyl sie (sam) w tryb UDMA.
Przy takim polaczeniu odtwarza plynnie filmy nawet bez podkrecania
procesorow. Przy standardowym taktowaniu (2x367) dziala plynnie.
Uruchomilem PowerDVD 2.5 (bo taki udalo mi sie zdobyc) i dziala prawie
dobrze. Nie wiem tylko dlaczego nagle ni z tego ni z owego program
wychodzi z siebie bez zadnego komunikatu. Ale dzieje sie to jak sadze
bez zadnych regul. Byc moze PDVD3 bedzie zachowywal sie lepiej. Ale co
najwazniejsze - DVD dziala.

>Tak przy okazji: Czy jest jakis player wykozystujacy 2 procesory?
>Jeden moglby dekodowac obraz, drogi dziwiek. Jest cos takiego?

W zasadzie nie potrzebuje juz takowego, ale gdyby ktos znalazl...

Przy okazji: czy ktos ma pewny sposob na Powerdvd 3? Chodzi mi o
problemy ze znikajacym glosem po "zarejestrowaniu" oraz z
niemozliwoscia wybrania symulacji 5 glosnikow w sluchawkach - nie
pamietam nazwy tej opcji (opcja obecnie nieaktywna). To co mozna
znalezc w necie (pliki custom.ini i powerdvd.sim) nie rozwiazuje
problemu.

To tyle. Byc moze moje wywody ktos potraktuje jako niepotrzebne, ale
mysle ze kiedys sie to komus przyda. Sam czasem kozystam z archiwum
grupy.

Rafal