Re: ZASILACZ OD P4 DLA AMD??? JAKA OBUDOWE POLECICIE?

Autor: Piotrek (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 08:58:13 MET DST

> Co masz przeciwko Enlightowi? Albo co wg Ciebie ten Chieftec ma takiego
> fajnego?
> Ja mam ochote na Enlighta bo obudowy te maja ladny design, sa porzadnie
> wykonane i dobrze zaplanowane w srodku - 4x 5,25'', 3x3,5'' , 2 dodatkowe
> miejsca na wentylatory...
> Obudowa ktora mam obecnie jest poprostu beznadziejna (taka niby
optimusowska
> z usmiechem na FDD) - ma 3 miejsca 5,25 ale tylko 1 cdrom wchodzi caly
> (plyta asus a7v133) - zasilacz jest pionowo ..... ogolnie bez sensu...

Nie mam nic przeciwko Enlightowi ale wybralem Chieftec ze wzgledu tez na
bardzo ladny design (SX-01W) to tez jest obudowa z wyzszej polki a komfort
instalacji i pracy jest super. Masz niestety tylko 3x5,25 ale wewnatrz masz
miejsce na 6xhdd w dwoch wyjmowanych "magazynkach". Miejsc na waitraki jest
na pewno 3 (wiecej nie szukalem). Dwa pod zasilaczem i jedno (moze dwa) tuz
przy hdd. Wysokosc obudowy jest wazna, gdyz najwyzsze plyty ASUS A7V nie
dochodza nawet do pierwszego slotu 5,25. 5,25 oczywiscie sa na "sankach".
Zdejmowany przedni panel. Naprawde jak maszmozliwosc to zastanow sie nad
Chieftec'em.

Pozdrawiam

Piotrek