Re: ZASILACZ OD P4 DLA AMD??? JAKA OBUDOWE POLECICIE?

Autor: Krait (krait_at_interia.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 17:18:06 MET DST

> Co masz przeciwko Enlightowi? Albo co wg Ciebie ten Chieftec ma takiego
> fajnego?
> Ja mam ochote na Enlighta bo obudowy te maja ladny design, sa porzadnie
> wykonane i dobrze zaplanowane w srodku - 4x 5,25'', 3x3,5'' , 2 dodatkowe
> miejsca na wentylatory...

Ja mam obecnie Enlighta ale zmieniam na Chiefteca scorpio (280zl) bo jakosc
jest bardzo podobna ( znam osoby ktore twierdza ze chieftec jest lepszy), a
od kumpla slyszalem ze jest cichsza. Jesli chodzi o dodatkowe wentylatory to
tez ma. Jedyny jej minus to ze niema 4 kieszeni 5,25 ale trzy mi wystarcza.
Napewno jest bardziej przestronna ( brak problemu z big coolerem na procka
bo zasilacz blokuje). Ale ja zmieniam bo mi sie bardzo podoba jej wyglad, a
jedynym enlightem ktory bym
ewentualnie kupil jest faraon ale w polsce go niema. ( kwestia gustu).
http://www.chieftec.com/products/products.htm