Re: KTÓRY DYSK LEPSZY

Autor: Rafał Gwiazda (gwiazdar_at_idc-incenti.com.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 21:50:22 MET DST

Użytkownik "artur" <artg_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam
> Który dysk 40 GB jest lepszy IBM ICL35L040 7200 rpm czy też może Quantum
> (nie pamiętam symbolu) ale też 7200 rpm? A może jakiś inny, ale o
pojemności
> 40 GB.
W sumie trudno powiedzieć. Każdy dorzuci swoje cztery grosze, bo każdy miał
jakieś tam doświadczenia z dyskami różnych firm. Ja mam Quantuma 1,2 GB,
który chodzi kilka lat, Samsungi 1GB też o kilkuletnim przebiegu i dość
mocno używane, teraz mam Seagate 20GB, który też chodzi bez zarzutu, IBM
DJNA 13GB chodzi dwa lata ponad bez najmniejszych problemów. Czasem wada
może dotyczyć konkretnego egzemplarza, czasem całej serii. Ogólnie jednak z
dysków to aktualnie chyba Seagate Barracuda lub jakis Quantum bym polecił.
Ale spokojnie, nie ma aż takich różnic, żeby się głęboko zastanawiać, jaki
dysk kupić.

Rafał Gwiazda