Re: Gdzie przyczyna ??

Autor: Marcin Platek (marcin_at_rabobank.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 10:56:47 MET DST

In article <9klh5r$m6p$1_at_news.tpi.pl>, v7_at_viper.pl says...
> Oto konfiguracja
>
> Soltek Sl-75KAV + 128Ram/133 + TNT2 + Athlon 1200 + Hd IBM 30GB
>
> partycja C - WinME
> D- W2k
> F- Win XP
>
> Startuję PCta i wybieram W2k po planszy "WIndows 2000 Profesional' ekran
> jest PUSTY w kolorze tła jaki wybrałem i komputer 'czeka' 40 sek. po czym
> pokazuje się kursor i dalej 'jedzie' OK - ale..............
> np. klikam na plik spakowany ZIPem to pokazuje w okienku że NIE ma żadnych
> spakowanych plików :(( ,
> [...]
Mam prawie taki sam zestawik tylko wiecej ramu i GForca MX zamiast TNT.
Moze objaw spowodowany jest przez ATA100 mialem co podobnego sprawdz czy
kabelek dobrze siedzi, byc moze W2K probuje urzywac tego trybu i wtedy
klops ... Mialem tez krzaki nie za kazdym razem jak powiesilem CD UDMA
33 i ATA 100 na jednym kabelku, sprobuj rodzielic od siebie o ile masz
CD/DVD-ROM mozesz tez pokombinowac w BIOS'ie z ustawieniami ATA100 i
jakimis blokami czy cos jak wlaczylem to mialem taki efekt.