Gdzie przyczyna ??

Autor: lh (v7_at_viper.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 09:31:30 MET DST

Oto konfiguracja

Soltek Sl-75KAV + 128Ram/133 + TNT2 + Athlon 1200 + Hd IBM 30GB

partycja C - WinME
               D- W2k
               F- Win XP

Startuję PCta i wybieram W2k po planszy "WIndows 2000 Profesional' ekran
jest PUSTY w kolorze tła jaki wybrałem i komputer 'czeka' 40 sek. po czym
pokazuje się kursor i dalej 'jedzie' OK - ale..............
np. klikam na plik spakowany ZIPem to pokazuje w okienku że NIE ma żadnych
spakowanych plików :(( ,
otwieram WS-FTP a tam w okienku ścieżki dostępu same kwadraciki , chcę cos
wydrukować to pisze że żadna drukarka nie jest zainstalowana :-(( - teraz
jak zresetuję kompa WSZYSTKO wraca do normy NIE ma tej przerwy 40 sek, jest
drukarka są pliki w ZIPach itd - czyli jakby za pierwszym razem NIE
wczytywał wszystkich sterowników lub drv. Jak wyłączę kompa i do 0.5-1 godz.
włączę to jest OK ale po ponad 2 godz. to znowu się chrzani.
Mozę ktoś miał podobny przypadek ???
Dodam że przy bootowaniu jak wybiorę Win XP jest TO SAMO
ale jak wybiorę Win ME to za KAŻDYM razem wszystko jest w porządku więc
tylko W2k i XP coś wariują ??

_
P o z d r a w i a m
           Hr Leon