Re: Co zonacza pisk plyty co 1,5-2 s ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 05 Aug 2001 - 20:17:29 MET DST

Niejaki(a) Marcin <ms_at_ks.k.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Przekładałem wentylator na procesorze.
> Operacja się udała, ale pacjent nie żyje ;-)
> A poważniej - płyta piszczy mi teraz stałym sygnałem
> co niecałe 2 s.

kumplem a to samo. wpierw piepsznal piorun i zjaralo zasilacz. komp
sprawny. wymienil zasilacz - nie ma niczego (nic sie nie uruchamia, zero
dzwieku z pc speakera). po kilku dniach zaczelo wariowac z takim
sygnalem jak u ciebie. grafiak jest dobra, pamieci dobre (wlozylem
mojego kingston'a i nie ruszalo), wszystko odkurzone, itd... tylko
procesor jest na 100% walniety (na moim kompie tez nie rusza).
wnioskuje, ze u Ciebie tez procek walniety :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: "futszaK" <sq1eih_at_rubikon.net.pl> @ pl.misc.telefonia_|