Re: 350zł na obudowe to nie za duzo?

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 23:45:50 MET DST

"FunBoy" <mrfunboy_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czy te niezłe obudowy za 350zł które wszyscy na grupie polecaja to nie za
> duzo do wydania jak na sama obudowe do kompa? Moze sie nie znam, ale co one
> takiego maja, ze je tak polecacie? Sam jestem ciekaw, gdyz niedlugo planuje
> zmienic kompa wraz z obudowa. Nie lepiej kupic zwykla obudowe za 200zł i za
> reszte dokupic np. wiecej pamieci? Z tego co czytalem to Athlony niezle
> ciagna energii, ale czy az tyle nalezy wydawac na obudowe z 300W
> (lub co najmniej 250W) zasilaczem?

Jeśli tylko na nią Cię stać to kupuj, bo warto! Zauważ, że
duża (Big Tower), funkcjonalna, wygodna (w montażu) i
trwała obudowa może służyć przez wiele lat/wiele procesorów/
wiele płyt głównych. A koszt obudowy rozłoży Ci się na
wiele lat, nie tak jak w przypadku "bebechów" komputera.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Murphy'ego: