Odp: Lamanie pionowych krawedzi w Open GL - ktos wie?

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 23:53:44 MET DST


E e
nic nie pomaga.

--
Pozdrawiam
             Strażak
 wojteck_at_box43.gnet.pl
    Tunnel Trance Force
UNDERGROUND RULES
Użytkownik OlO <alpli_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mo5n3$qib$1_at_news.formus.pl...
> We "Właściwościach Ekranu" w opcjach OpenGl ustaw Vertical sync na ON.
> Powinno pomóc
>
> Użytkownik "Strażak" <wojteck_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> news:9mo1s5$d7l$1_at_news.polbox.pl...
> > Chodzi o to ze w gierkach na Open GL pionowe linie (krawedzie kolumn) sa
> > "lamane" kiedy mysza przesuwam poziomo. Efekt ten najbardziej
przeszkadza
> w
> > Q3A (ver. 1.29h beta) znacznie mniej uciazliwe ale jednak w Max payne.
Czy
> > moge na to cos poradzic, jakies ustawienia karty???
> > W grach 3D direct wszystko miodzio (np. UT)
> >
> > Moj sprzet:
> > Abit kt7, duron 600_at_900, creative geforce 256 DDR, 128RAM, 30GB HDD
> >
> > --
> >
> > Pozdrawiam
> >
> >              Strażak
>
>
>


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:44:41 MET DST