Gdzie tanio kupić monitor Samsunga na Górnym Śląsku?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 10:23:54 MET DST

Możecie polecić jakiś dobry i tani sklep z monitorami na Górnym Śląsku?
Póki co nie widziałem tańszych monitorów (tych, nad którymi się
zastanawiam - Samsung 753DF, 755DF, 700IFT) niż w Vobisie - odpowiednio 999,
1199 i 1299zł. Myślę, że można znaleźć jeszcze taniej - tak wynika z tego,
co czytam na grupie ale nie wiem gdzie. Na giełdzie w Katowicach jakoś nie
mam ochoty kupować, głównie z racji tego, że przerażają mnie takie tłumy,
będzie utrudniona możliwość sprawdzenia wybranego egzemplarza a i pewnie po
cenie giełdowej nie będą mi chcieli wystawić rachunku, który mi jest
potrzebny.

Za wszelkie wskazówki dzięki