Transfer plikow miedzy pecetami w DOS-ie,

Autor: Andrzej Ozieblo (ypoziebl_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 10:56:03 MET DST

Szukam przyzwoitego programu do trasferu plikow miedzy kilkoma pecetami
rozrzuconymi w odleglych punktach miasta. Warunki:

- czysty DOS
- modem
- brak dostepu do Internetu, w szczegolnosci serwera FTP
- produkt musi byc nabyty oficjalnie (mala firma)

Wiem o istnieniu programu pcanywhere (ostatnia wersja 10.0 juz nie
pasuje do DOS-a), ale jest dosc drogi (ok. 170$ na kazde stanowisko).
Znalazlem multum programow free- i shareware-owych na mirrorze simtela,
ale nie wiem co one warte. Ma ktos jakies doswiadczenie i moglby mnie
wspomoc rada?

--
Andrzej Ozieblo