Re: 4 monitory 19" CRT -- opinie najlepiej posiadaczy

Autor: a | b | s | o | l | o | n (absolon_at_wp.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 10:30:50 MET DST

On the 31 Aug 2001 07:23:04 +0200, adadur_at_poczta.onet.pl says...

> Oj sorki nastąpila drobna pomyłka!!!!!!!
> Otóż posiadam Vision Master 451 (S902JT) a nie iiYama Vision Master Pro 451
> (mam bez Pro!!!)
> Zatem co opiałem dotyczy S902JT i dlatego pisałem że nie jest to kineskop
> trinitrona.
> Pracuje na komputerze przewaznie w programach CAD/CAM czasmi jakiś graficzny.
> Zapewniam cie że ten kineskop ma pewne zalety w stosunku do trinitronów!!!
> Z tym modelem co piszesz były kilka miesięcy jakieś problemy wląsnie z jakością
> obrazu itp - poszukaj w archiwum z końca zeszłego roku (przelomu roku).
> [...]

aa to tak, dokladnie teraz wszystko pasi ;)
jezeli w oznaczeniu monitora jest A - oznacza maske pasmowa (popl.
trinitron) a literka S oznacza maske preforowana. Dlatego ja raczej do
nazywania poszczegolnych modeli uzywam (w odniesieniu do iiyam) oznaczen
symbolicznych
jak np. A902MT

pozdrowiam

--