Re: 4 monitory 19" CRT -- opinie najlepiej posiadaczy

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 31 Aug 2001 - 07:23:04 MET DST

> Hej,
>
>  O pierwszym juz mam calkiem ladny watek wyzej, ale nie zaszkodzi
> powtorzyc, w kazdym razie oto moja stawka, a Was prosze o opinie i
> wymienienie typowych defektow, z jakimi sie zetkneliscie:
>
> 1) iiYama Vision Master Pro 451
> 2) Hitachi CM772
> 3) Mitsubishi DiamondPro 920
> 4) Sony G420

Oj sorki nastąpila drobna pomyłka!!!!!!!
Otóż posiadam Vision Master 451 (S902JT) a nie iiYama Vision Master Pro 451
(mam bez Pro!!!)
Zatem co opiałem dotyczy S902JT i dlatego pisałem że nie jest to kineskop
trinitrona.
Pracuje na komputerze przewaznie w programach CAD/CAM czasmi jakiś graficzny.
Zapewniam cie że ten kineskop ma pewne zalety w stosunku do trinitronów!!!
Z tym modelem co piszesz były kilka miesięcy jakieś problemy wląsnie z jakością
obrazu itp - poszukaj w archiwum z końca zeszłego roku (przelomu roku).
Pewnie czlowieczek który opisywał Iiyamae trafił na taki felerny model
Pozdruffka
adadur