Re: 4 monitory 19" CRT -- opinie najlepiej posiadaczy

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_bp.com.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 12:50:31 MET DST

On 30 Aug 2001 12:34:07 +0200, <adadur_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Promo gratuluje zainteresowania 19" bo to już standart

Po prostu dla mnie to warsztat pracy i chce wreszcie ludzko czytac
dokumentacje elektroniczna -- ruch z 15" na 17" sie po prostu nie
oplaca, stad 19".

>Monitor japoński wprost idealny trudno mu cokolwiek zarzucić.

Piszesz "japonski", bo firma japonska, czy dlatego, ze masz "made in
Japan" na obudowie monitora? Pytanie 100% serio.

>Musisz wiedzieć że nie jest on na kineskopie typu trinitron - brak
>uciążliwych "drutów" na ekranie.

Z tego co wiem jest na Diamontronie i druciki ma, ale duzo mniejsze.

> Hitaschi nie zanm

Ponoc ma super krystaliczny i ostry obraz, plamka 0.22 przy 0.25 w
iiYamie.

>ale Mitsubishi
>DiamondPro 920 to bym się zastanawial bo iiyama wykożystuje bodajże ich
>kineskopy,

Z tego tez powodu figuruje na liscie :-))

Dzieki za list.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski            http://www.torun.pdi.net/~macias/
WSZELKIE opinie wyrazone w tym liscie prezentuja wylacznie poglady wyzej