Re: Ennyah GF 2 MX

Autor: Marek Duda (marek.duda_at_interia.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 12:44:19 MET DST

Użytkownik "Andrzej N" <andrzej_at_um.katowice.pl> napisał w wiadomości
> Jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego "cuda". Standardowo jest to
taktowane
> 120 MHz proc. i 120 MHz pamięć, chociaż na pudełku pisze coś innego - 175
> 166 MHz. Podciągnąłem za pomocą detonatorów do 150 MHz i działa dobrze.
Czy
> ktoś próbował podkręcać więcej i z jakimi efektami? Na 150 MHz mam ok. 20%
> wzrost wydajności, która wcześniej była gorsza od TNT2 M64, którą miałem
> przedtem.

Miałem kiedyś Ennyah GF2 MX400 i on również osiągał takie mizerne wyniki. Po
podkręceniu do procesora na 200 i pamięci na 183 karta uzyskiwała wyniki
niższe niż TNT2 M64. Reklamowałem kartę i na szczęście wymienili mi ją na
Tornado Inno3D (w serwisie testowali kilka kart Ennyach i co ciekawe każda z
nich uzyskiwała równie kiepskie wyniki). Jeśli masz możliwość to się nawet
nie zastanawiaj, tylko zwracaj ją sprzedawcy.

Marek