Re: Pecet - dziadostwo dla majsterkowiczow.

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 08:06:08 MET DST

Użytkownik Sfinks <piotr33_at_friko5.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mjq2g$bei$1_at_news2.tpi.pl...
> Wiem tytul troche prowokujacy ale
> mam juz go troche dosc.
> Ciagle trzeba cos przy nim robic.
> Ciagle cos nie dziala albo szwankuje.
> Do tego jeszcze chory system operacyjny
> na ktory jestesmy skazani.Wiem - linuks jest best
> ale ani nie pograsz ani nie popracujesz bo malo
> oprogramowania.Wiekszosc softu jest na windows.
> Dlaczego tak jest ?
> Dlaczego standardem staje sie niestabilna konstrukcja
> zmontowana byle jak z klebkow drutu i blachy.
> Czy my po prostu lubimy grzebac i ciagle cos zmieniac ?
> Czy nie mozna kupic czegos co wrzucisz pod biurko
> [...]

Akurat pracuje na komputerach HP od jakichs 8 lat. Zagladac do nich nie
trzeba (co prawda zagladalem - wyglada zupelnie inaczej niz to co sam sobie
do domu skladalem - nie ma mowy o plataninie kabli).
Jezeli nie chcesz zagladac do blaszaka to kup sobie np. u HP kompa z full
serwisem - nie bedzie ci odpowiadala szybkosc sprzetu wymienia ci na nowy
(tak zrobila moja firma) stale bedziesz mial najnowszy sprzet. Moze to
drogie rozwiazanie ale w sprzecie nie trzeba dlubac.
Inne marki terz pewnie maja taki program przywiazania do siebie klientow :))
A porownanie z telewizorem nietrafione - poczekamy na HDTV to upgrade bedzie
konieczny ;)).
Nie narzekales na koniecznosc kupna kolorowego telewizora, a potem na
wprowadzenie stereo?

Pozdrawiam
Piotr