Re: Pecet - dziadostwo dla majsterkowiczow.

Autor: Tomasz Dąbrowski (tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 08:58:18 MET DST

Użytkownik "Sfinks" <piotr33_at_friko5.onet.pl> napisał:
> Ciagle trzeba cos przy nim robic.
> Ciagle cos nie dziala albo szwankuje.

Stary, nie do końca prawdą jest to co piszesz - Do maja zeszłego roku
pracowałem na P100, 24 MB RAMu, dysk 850 MB (niektórzy mają teraz tyle
pamięci). Pod Windą 95 działały aplikacje biurowe i internet + jakieś tam
doomy i duke3d. Przez 3-4 lata nie odczuwałem najmniejszej potrzeby wymiany
czegokolwiek, poza spalonym modemem.
Do zmiany sprzętu byłem zmuszony (i tu się zgadzamy) wymogami klienta, który
zażądał ode mnie pracy w aplikacji wymagającej NT 4, ergo - zdecydowanie
mocniejszych zasobów. Gdyby nie to - dalej cieszyłbym się z P100.

> Telewizor kupilem prawie 10 lat temu i tylko go wlaczam
> i wylaczam.Nie musze tracic czasu na jakies pieprzone
> apgrejty,zmiany sterownikow,dodawanie ramu, itp

Pamiętaj, że telewizja jako technologia ma już x-dziesiąt lat i w pewnym
momencie osiągnęła stabily, niezmienny etap rozwoju, ograniczony
standardami. Tymczasem komputery (we współczesnej formie) rozwijają się
raptem od ca. 20 lat. Jestem pewien, że kres technologicznych możliwości
rozwoju (głównie z przyczyn ekonomicznych) jest jeszcze daleki. Z chwilą
jego osiągnięcia będziesz miał to, o czym marzysz - komputer, do którego nie
będziesz musiał zaglądać - samonaprawialny, samoaktualizujący się system,
etc. 8-)

> dziadowski blaszak.Tylko mi nie mowcie ,ze to skomplikowana
> konstrukcja,hi tech,albo ,ze tzw. markowe komputery sa lepsze.

Zgoda - markowe komputery to dokładnie to samo co składaki - tylko
staranniej poskładane z (w niektórych chlubnych przypadkach) lepszych
części. A co do stopnia skomplikowania konstrukcji - zdejmij obudowę z
telewizora lub lodówki, a jeszcze lepiej klapę z tyłu "malucha" i porównaj.

> Eh...
> Wyzalilem sie.
> Mam nadzieje ,ze nikogo nie urazilem.

??? Każdy ma prawo do wyrażania opinii.