Re: Wymiana gwarancyjna dysku - czego sie domagac ? (przydlugie)

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 21:33:37 MET DST

> Mam pytanie :jaki jest standartowy czas powyższego terminu ,po ilu
dniach
> muszą cos zaproponować?

W większości hurtowni jest to 10 dni roboczych, czasem serwisanci
próbują przeciągać, aż przyjdzie stosowny sprzęt. Lepiej btć
bezwzględnym i w 11 dniu domagać się korekty lub sprawnego sprzętu. Nie
wiem, jaki jest termin ustawowy, ten który podałem jest zadeklarowany w
umowach serwisowych.

> No i dlaczego ktos tam nie zgodził się na 40GB ICL - są wadliwe ???
Raczej nie - chyba chciał 45 - 60 albo korektę (IIRC oddał 45 GB).
Pozdrawiam
Egghead