Re: Epson EPL 5500 a druk z DOSa - Pomocy!

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 21:26:06 MET DST

> Co to takiego ZTCP?

Z tego co pamiętam. Lepiej znane jako AFAIK.

> To program?
> Skad mozna go sciagnac?
> Ja nie mam zadnych programow do obslugi drukarki :(

W międzyczasie przypomniało mi się, że to było w modelu EPL 5200, ale w
Twojej drukarce powinno być podobnie - obok wyœwietlacza przyciski Menu1
i Menu2. Jeżeli to nie pomoże to poszukam, czy gdzieœ nie ma do niej
sterowników (mogły zginšć - drukarka ma 10 lat).
Pozdrawiam
Egghead