Re: Jak usunac zaklocenia z tunera TV?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 16:31:19 MET DST

On Thu, 02 Aug 2001 21:33:36 +0200, #Wojtus# <wojjatek_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Czy mógłbyś uściślić co to są tzw. wtyki antenowe F

Idź do pierwszego lepszego sklepu elektronicznego i powiedz, że chodzi
ci o wtyki antenowe, nakręcane, takie do kabłowek.

>W którym miejscu są te wtyki?

Chodzi o to, aby zamiast tych zwykłych wtyczek antenowych, co teraz
masz na kablach, założyć właśnie te. No ale wszędzie, żeby był efekt.
Co prawda one trochę kosztują, ale warto. Obejrzyj też gniazdo na
tunerze, możliwe, że będziesz potrzebował przejściówkę ze zwykłego na
to F. Ale spoko, są takie.
No i ja jeszcze mam wzmacniacz antenowy, ale nie taki instalowany w
antenie, tylko przelotowy. A dokładnie to jest to rozdzielacz z
regulowanym wzmocnieniem. Firma BADMOR (www.badmor.com.pl). Kosztuje
to to ze 30-40 zeta, ale WARTO.

>Czy na serio nie masz żadnego ziarna???

Żadnego, obraz mam idealny. Wcześniej próbowałem też przekładać kartę,
ekranować ją, itd. ale dopiero to pomogło.

A, ja się umawiałem w sklepie elektronicznym tak, że brałem kilka po
kolei tych wzmacniaczy, aż trafiłem na taki jaki mi pasował. On ma
potencjometr regulujący wzmocnienie i jest to wzmacniacz aktywny, z
zasilaniem. Zresztą, obejrzyj sobie stronę tej firmy. Fajowy sprzęt,
polecam. A jak jeszcze się umówisz w sklepie, że w razie czego
będziesz mógł oddać, no to już masz pełny komfort.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków