Re: Jak rozpoznać typ płyty ATX :-/

Autor: borsuk_at_borsucza.norka
Data: Wed 01 Aug 2001 - 02:17:39 MET DST

W artykule <9k7g3d$bpn$1_at_flis.man.torun.pl> Piko napisal(a):

> "Co rozumiesz przez blokada systemu od karty graficznej"?

Pisałam (niestety "bezowocnie")niedawno o tym problemie.
"Kaprysy RivaTNT 32MB Viper"
i "Zamarzanie systemu -totalne"
na pl.comp.pecet i pl.ms.w9x
Niestety, mimo jakby pozytywnego zakończenia wątku,
na zwykłej karcie graficznej system też się wyqrzacza.

Więc sobie myślę, może walnięty jest procesor? Albo płyta?
Dostałem dziś do rąk program diagnostyczny AMIDiag 6.0
Będę próbował go uruchomić, i jutro coś się może dowiem?

Pozdrawiam
  Dr.Z