Re: Jak rozpoznać typ płyty ATX :-/

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 01:47:22 MET DST

Użytkownik <borsuk_at_borsucza.norka> napisał w wiadomości
> Zakupiłem kompa składaka.Nie ja go składałem.Wiem, ze płyta jest ATX,
> I tylko tyle.Czytam o Waszych różnych płytach.O ich osiągach.
> A o swojej niczego wiecej nie wiem. BIOS AMI 1998
> Jak sprawdzić typ?

Pewnie jakas BXowa, wlacz sobie np Sisoft sandra AFAIK podaje tam
producenta i model plyty glownej

> Mam problem z blokadą systemu od karty graf.RivaTNT32Viper770.

"Co rozumiesz przez blokada systemu od karty graficznej"?

> Czepiam się wszystkiego.

Eeee tam :)

> Procesor do wymiany? Pentium II 350.

To zalezy, na tym procesorze jeszcze przez pare dobrych lat bez problemu
bziesz mogl np redagowac teksty w wordzie

> Płyta? Czy procesor bedzie pasował do nowej? Jaką?
> To są moje dylamaty :-)

A to sa moje odpowiedzi :)
Na swoja plyte mozesz prawdopodobnie wsadzic tylko szybszy model PIII
albo Celerona. Jak juz wymieniac to polecam plyte na chipsecie VIA i
Jakis procesor AMD. Np ECS K7VZA i Duron 800-850hmz
Wszystko zalezy od tego czego oczekujesz od swojego komputera. Przejrzyj
inne posty ten temat byl juz kilka razy poruszany (tzn konfiguracja
nowego kompa)

> Pozdrawiam

Ja rowniez

PIKO