Kto w Rzeszowie jest wstanie sciagnac do srody obudowe Enlighta seri

Autor: Daniel Jaworski (danielj_at_poczta.fm)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 17:28:39 MET DST

Poszukuje obodowy firmy Enlight serii EN-720X - desktop. Najlepiej zby w
srode mozna bylo juz odbebrac... sciagali mi ja w CompLanie, ale
ostatecznie to nic z tego nie wyszlo. Prosze o kontakt i orientacyjna
cene (+/- 10%) na priv.
A moze w jakims sklepie stoja sobie te obudowy i mozna je poprostu kupic
bez sciagania.

Najbardziej pasowala by mi EN-7205 lub EN-7203 E lub EN-7203 B. Ale moze
byc w ostatecznosci nawet EN-7200.

danielj_at_poczta.fm

Pozdrawiam!

--