Re: VIA KT133A + windows = problem

Autor: Rumil (rumil_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 17:26:44 MET DST

> Ponawiam swoja rade - najpierw sprawdzic pamiec !!!!!!
> To jedyna sytuacja w ktorej widzialem na tego typu plycie niebieskie
ekrany
> (pomieszalem kosci roznych producentow :-0 )
Pamieci na pewno sa dobre. Teraz nawet juz nie mam duzych problemow. Tuz po
instalacji WinME, przez pierwszym "normalnym" uruchomieniem Win'a
uruchomilem go w trybie awaryjnym i wtedy zainstalowalem ViA 4in1 i sery do
grafiki, potem juz normalne uruchomienie i reszta sterow. Teraz dziala
raczej bez problemow, ale gdy testowalem dyski (oby dwa) HDTachem 2.61
(tylko taki mam) to wyskakiwaly mi blue screeny(po nacisnieciu OK wracalo do
windowsa, ale HDTach przestawal testowac). Dlatego wydaje mi sie ze to cos z
kablem ATA-66/100. Przez pewien czas dyski byly podpiete przez normalny
kabel IDE to ,co prawda te problemy wystepowaly, ale nie z takim natezeniem.
Dlatego chyba to to.
Ale jak juz pisalem na razie dziala bez wiekszych problemow.