SB128 + KT133 + WDM = klopoty

Autor: Piotr S. (azazel69_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 16:11:27 MET DST

Mam D700 z plyta na KT133 i Soundblastera 128 (model CT4810 - na chipsecie
CT5880) .
Z ta karta muzyczna sa duze problemy w systemie Win2k i WinME . Razem z
muzyka wydobywaja sie zgrzyty i trzaski . Probowalem rozwiazac ten problem
ale niestety nie udalo mi sie . Szukalem pomocy na grupach dysk creativa ale
tam tez ludziom nie udalo sie rozwiazac tego problemu :( .
Stwierdzilem ze nie pozostaje mi nic innego jak wymiana karty myzycznej .
Jaka karte polecacie tak najlepiej w okolicach 100zl , chcialbym aby jakosc
dzwieku miala porownywalna z SB128 ale na 100% dzialala na moim sprzecie
(duronie) i z najnowszym wymyslem Microsofta czyli driverami WDM (takie drv
wykorzystuja win2k ,winME i win XP ) .
Pozdr.

[BRO]Azazel
UIN : 15883900