Co kupić pierwsze

Autor: Nemek (mklebuko_at_jnjpl.jnj.com)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 16:19:35 MET DST

Mam kompa o takich mniej więcej parametrach:

Płyta - Asus czy Aska 440
Celleron - 433
HDD - IBM 13.5GB 7200obr
RAM - 96MB
k. grafiki - Riva TNT 16MB
k. muz. - SB 128
Monitor - NEC 15`

Chodzi mianowicie o to:
Co w pierwszej kolejności zakupilibyście a raczej wymienili w tym zestawie
przy obecnych cenach, dysponując niewielką kasą ok. 300,-
Na początku chciałem kupić mały dysk do kieszeni, kieszeń zakupiłem, ale
uznałem że nie ma sensu płacić 200,- za ok. 2,5GB jak można za 400,- kupić
30GB.
Później myślałem nad kupnem nagrywarki, następnie Tuner TV, a teraz myślę o
lepszym procku albo grafice.
Niskie ceny strasznie kuszą, a na wszystko nie mogę sobie pozwolić.
Co wy byście z tym zrobili?

Pozdrwiam
Nemeczek