Re: Konfiguracja

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 20:36:53 MET DST

In article <9k1erj$aek$1_at_flis.man.torun.pl> "Piko" <piko18_at_tenbit.pl> writes:
>From: "Piko" <piko18_at_tenbit.pl>
>Subject: Re: Konfiguracja
>Date: Sun, 29 Jul 2001 18:49:27 +0200

>A ja czuje komfort przy 128 :) Widocznie mamy rozne definicje "komfortu"
>:))

Dokladnie! Zalezy to i od systemu operacyjnego i aplikacji. Od aplikacji
tyle ile zra RAM na poczekaniu a od systemu na ile potrafi zabrac RAM jak
aplikacje skoncza z niego korzystac. Jesli cos laduje na swap to bardzo
spowalnia prace bo operacje dyskowe sa wielokronie wolniejsze niz w pamieci.
Moje obserwacje dotycza innej platformy i systemu ale pewnia dadza sie
uogolnic.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com