Re: Konfiguracja

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 18:49:27 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "Piko" <piko18_at_tenbit.pl> wrote in message

> to pograj sobie w F:T na 128
> ja komfort dopiero poczulem na 256

A ja czuje komfort przy 128 :) Widocznie mamy rozne definicje "komfortu"
:))

> e tam a jak otworzy 15 stron i do tego 3 z muzyczka ;-))))

ja mam otwarte gora 2-3 :) Ale jak ktos lubi :)))

> zalezy od wielkosci i jakosci

Amatorkiej nie mowie o DTP, mialem skaner kiedys a w kompie 64mb i jakos
sie skanowalo i nawet nie bylo wiekszego problemu z obrobka oczywiscie w
rozsadnych rozdzielczosciach

> ale ram wazniejszy

> nie pale ;-))

> z calego serca zycze ci zeby ci ten samsun zyl jak najdluzej

Dzieki :)