Re: Kaprysy RivaTNT 32MB Viper770

Autor: borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 17:57:32 MET DST

W artykule <9k0np7$o1t$1_at_news.lublin.pl> Bryxon napisal(a):

> _w ułamku sekundy "zamarznięcie"_???
>
> IMHO na 95% karta sie przegrzewa...

Dzięki za zainteresowanie, ale z całym szacunkiem- nie masz racji.
Zablokowanie Systemu zdarza się czasami natychmiast po uruchomieniu.
Zablokowanie- bo w tym czasie nie tylko obraz zastyga.
Dysk także.Nie można przeprowadzić żadnej czynności -oprócz Resetu.
Na Linuksie komp chodzić może tygodniami.
Kiedyś też myslałem, że się przegrzewa. I nawet zaistalowałem
wiatraczek -Nie bacząc na koszty(!) :-)
Ale nic to nie daje.
Jedyna przyczyna -to związek z Win98. Jak znaleźć ja?

Pozdrawiam
  Dr.Z