Re: Podkrecenie Cel 400MHz

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 14:01:27 MET DST

> Jest niewielkie prawdopodobieństwo, że pójdzie na szynie 100 MHz, czyli z
> prędkością 600 Mhz,
> Wszelkie pośrednie częstotliwości wymagać będą inwestycji (dobry radiator,
> pasta) oraz możliwe są przykre niespodzianki z dyskiem twardym, który na
> przetaktowanej za wysoko szynie PCI nie będzie prawidłowo działał.

ja kręciłem mój na płycie Soyo BA III
max to 540 (tylko magistrala bez zwiększania napięcia) - jednak po kilku
godzinach się wieszał.
stabilnie chodzi na 500, jednak mogę zapomnieć o nagrywaniu płyt CD (jednak
nagrywarka odczytuje płytki bez problemów)

jak puściłem magistralę na 100MHz, musiałem resetować BIOS zworką :-))

raku