Re: K6-2 333

Autor: Rafi (pol077_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 11:07:35 MET DST

> Witam
> Na ile sie komus udalo podkrecic ten procesor? U mnie chodzi stabilnie na
> 350 (3,5*100), ale mnie to nie zadowala. 4*100 w ogole nie dziala.

U mnie chodził na 4x100MHz bezproblemowo, ale to zdaje się kwestia
egzemplarza. Płyta główna to FIC VA503A (nie VA503+ !! ). Obecnie założyłem
sobie K6-2 500MHz który za cholerę nie chce się kręcić :(

>Mam plyte Aopen ax59pro, ktora
> obsluguje fsb 112 Mhz. No i kiedu ustawie taka czestotliwosc (np. *3) to w
> ogole dziewn rzeczy sie dzieja, system niby rusza, ale nic praktycznie nie
> dziala, nawet dos sie nie chce zaladowac (bad or missing command
interpreter
> etc.).

Zauważyłem że praca na magistrali 122Mhz jest silnie uzależniona od pamięci
RAM - sprawdź z innymi modułami.

> Mam pewne obawy co do zwiekszania napiecia, bo AMDki i tak sie
> strasznie grzeja, btw. jaka jest gorna granica pracy tego procesora
(temp)?

 Z doświadczenia wiem że K6-2 nie grzeje się tak bardzo (np. w porównaniu do
TB lub Durona hi). Ale tez wiem że manipulacja napięciami w wypadku K6-2 nie
daje specjalnych efektów. Na nieco większym radiatorze pokręcony proc
333_at_400 był całkiem chłodny, tak samo miło zaskoczony jestem 500-tką.

Pozdrawiam

~~~~~~~~
Raf
pol077_at_friko.onet.pl