K6-2 333

Autor: michal (info_at_michalowice.home.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 12:10:55 MET DST

Witam
Na ile sie komus udalo podkrecic ten procesor? U mnie chodzi stabilnie na
350 (3,5*100), ale mnie to nie zadowala. 4*100 w ogole nie dziala. Mam plyte
Aopen ax59pro, ktora
obsluguje fsb 112 Mhz. No i kiedu ustawie taka czestotliwosc (np. *3) to w
ogole dziewn rzeczy sie dzieja, system niby rusza, ale nic praktycznie nie
dziala, nawet dos sie nie chce zaladowac (bad or missing command interpreter
etc.). Mam pewne obawy co do zwiekszania napiecia, bo AMDki i tak sie
strasznie grzeja, btw. jaka jest gorna granica pracy tego procesora (temp)?