Re: Karta sieciowa

Autor: Rafi (pol077_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 22:23:53 MET DST

> Na pewno istniala. Mial cos takiego jeden z modeli 3Coma. Jednak BNC
> chodzilo oczywiscie tylko na 10Mbps. Zaden inny producent czegos takiego
> nie wypuscil - powodem sa koszty. Wymaga to 2x wiecej elektroniki.

  U siebie w jednym kompie posiadam karte Microdyne na kości AMD. Karta
Combo - wyjście koncetryczne 10Mbps, wyjście skrętkowe posiada autosense
(10/100Mbps). Widać że nie tylko 3COM. Jak ktoś chce, to mogę w poniedziałek
rozebrać kompa i odczytać dokładny model karty. Co do ilości elektroniki, to
nie zauważyłem żadnego przerostu w stosunku do zwykłych kart COMBO (no może
taka ciekawostka - na śledziu z tyłu są 3 diody świecące)

> Problemem jest to, iz ISA praktycznie wyciaga max 6MB/s (teoretyczni
> 8MB/s) przy obciazeniu procesora 100%. Dla karty sieciowej 100Mbps cos
> takiego nie ma sensu.

Zgodzę się całkowicie, karta 100Mbps na ISA to absurd.

Raf
pol077_at_friko.onet.pl