Re: Karta sieciowa

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 19:40:21 MET DST

Witam!

Radoslaw Sokol wrote:
> Są karty PCI 10 Mbps combo. Nigdy jednak nie widziałem karty 100 Mbps
> z wyjściem koncentrycznym. Oczywiście mogą takie istnieć, ale nic mi
> o tym nie wiadomo. Zasada jest taka: jak combo to 10 Mbps, jak sama
> skrętka to 10/100 Mbps.

 Na pewno istniala. Mial cos takiego jeden z modeli 3Coma. Jednak BNC
chodzilo oczywiscie tylko na 10Mbps. Zaden inny producent czegos takiego
nie wypuscil - powodem sa koszty. Wymaga to 2x wiecej elektroniki.

> Odczuje się jednak. Karty ISA zazwyczaj mocno rwą wielozadaniowość.

  Problemem jest to, iz ISA praktycznie wyciaga max 6MB/s (teoretyczni
8MB/s) przy obciazeniu procesora 100%. Dla karty sieciowej 100Mbps cos
takiego nie ma sensu.

        Artur