Re: czy nagrywarki czysci sie tak jak cdromy ? [OT]

Autor: MySZ (msztol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 02:12:46 MET DST

> mnie:))). Dramatyczny głos obwieścił: nie czyta dyskietek!!! Przychodzę, a
> kobieta próbuje zamknąć na siłę kieszeń CD z włożonym flopem...
> Egghead

czemu na sile? moj kumpel niedawno bez wiekszego wysilku to zrobil...
zakrecony, po ok10h pracy, przyszedl do domu. chwile pozniej ja wparowalem
do niego. aje mu dyskietke, a on otwiera cd, i wklada tam ta nieszczesna
dyskietke, i zamyka.. ja sie w miedzyczasie sie zwijam na glebie ze
smiechu.. on sie dziwi, i spokojnie zamyka czytnik. zorientowal sie dopiero,
jak mu powiedzialme co zrobil.. na szczescie nic nie zepsul ;)))

    MySZ