Re: czy nagrywarki czysci sie tak jak cdromy ? [OT]

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 22:49:36 MET DST

> ech... :) moze sa dust-proof, ale nie user-proof. gosc u mnie w lanie ma
> teac'a cdw58e i to co on wklada to raczej nie jest plyta... brudnymi,
> tlustymi palcami maca ta plyte, potem wklada, zapycha na chama szufladke
> biednego "tejka" i jest happy, bo "ma niezniszczalnego tika"... az zal

Przypomniało mi się, jak pewnego dnia, po zakupie komputerów ze środków
ministerstwa, wezwała statystyczka, blondynka of korz, informatyka (czyli
mnie:))). Dramatyczny głos obwieścił: nie czyta dyskietek!!! Przychodzę, a
kobieta próbuje zamknąć na siłę kieszeń CD z włożonym flopem...
Ręce mi opadły (na szczęście to był tylko Samsung 32x).
Pozdrawiam
Egghead