Re: Odtwarzanie Divx na P166 MMX

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 21:39:01 MET DST

Niejaki(a) Roman <rdebiec_at_kanal.polbox.com> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Jak się zapewne domyœlacie - to se ne da :-(
> Może ktoœ na tej grupie słyszał o jakimœ programie do przekonwertowania
> takiego filmu do jakiegoœ standardowego mpega, żebym mógł go obejrzeć na
> moim zabytku.

moze sprobuj zainstalowac nowe kodeki do dix (4.0 beta). u mnie na
celeronie 400 mam 20%-40% cpu usage... co z tego wychodzi, ze na 166
powinno chodzic :) ledwo, bo ledwo, ale powinno. sproboj. kodeki leza
albo na www.divx.pl, albo na www.mp4.com.pl, nie pamietam teraz. nie
wszystkie filmy mi wykorzystuja ten kodek, ale wiekszosc. moge podeslac
Ci to mailem jak nie znajdziesz.

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|___________txt by: Tim - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|