Odtwarzanie Divx na P166 MMX

Autor: Roman (rdebiec_at_kanal.polbox.com)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 05:57:22 MET DST

Jak się zapewne domyœlacie - to se ne da :-(
Może ktoœ na tej grupie słyszał o jakimœ programie do przekonwertowania
takiego filmu do jakiegoœ standardowego mpega, żebym mógł go obejrzeć na
moim zabytku.

Roman

PS
Bardzo na to liczę, bo jakoœ nie mam zamiaru w najbliższym czasie inwestować
w komputer
(do pracy wystarcza, a rozrywka na siebie nie zarabia).
Pozdrowienia dla posiadaczy 386 i 486 (takiego też jeszcze mam).