Re: Dysk IBM 40GB i ABIT BE6

Autor: Piotrek (kuasimodo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 21:00:35 MET DST

Witam,

Dawid Adamczyk <Dawid.Adamczyk_at_inetia.pl> wyspawał:

> ...Teardziela mam
> podlaczonego do ATA66 czy to moze byc problemem czy moze jest cos nietak z
> dyskiem??

Dysk pewnie jest ok ale niestety pewnie używasz wbudowanego kontroler HPT
366. Jest to niezły szajs (wiem z własnego doświadczenia - mam ABIT'a BP6) ,
który powoduje same problemy. Podłącz dysk pod standardowy kontroler ATA 33
i jesli BIOS nie będzie widział dysku ustaw 32MB clip i zastosuj jakiegoś
Disk Manager'a

pozdrawiam
Piotrek